onsdaaaaay

För en gång skull så har skolan kännts riktigt bra - var negativ från start men något gav mig ett leende på läpparna. Började dagen med småföreläsningar för ettorna, riktigt lärorikt för oss också! Mellan passen så kunde inte min grupp göra annat än att tagga studenten!!!!! SNAAAART, let´s go away from here!
Ett stort plus på det hela var att vi senare gick för att prova ut studentmössorna så nu ska beställningen bara bekräftas sen skickas min lilla mössa till mig!!! Nu känns det som att det bara saknas en underbar studentklänning och en pojke till balen sen går jag ut!!!


bild från nils studenten - snart är det våran tur!


Har varit på 2timmars fotbollsträning ikväll, först uppvärmning, 45 min fotboll, 45 min boxersize.
Tog ut all min ilska, besvikelse, ångest...you name it...på dom där mitsarna. Bara slog, slog och slog!


Älska skavsår på fötterna, riktigt härliga blåsor!
Vill träna mer, mer, MER. lite situps och sånt nudå.


GODNATT mina änglar till vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0