onsdag.

Åh, dagen började skit bra. Liksom en helt vanlig skoldag, vanliga lektioner och allt - till och med matten gick bra. För att inte tala om mitt svenska nationella - riktigt nöjd faktiskt. Tyvärr så förstördes mitt topp humör när jag insåg att jag hade tappat min telefon på bussen. Jag bryr mig inte om att ingen får tag på mig via den eller nåt sånt. Det är bara det att jag har inte råd att köpa nya telefoner stup i kvarten. Tur i oturen - det löste sig tillslut via andra busschaufförer, så 19.30 så får jag hämta ut den här i Byske på busstationen!!!!!


Nu så bär det av på fotbollsträning, typ halvpepp faktiskt.
Sen lite styrketräning på det,. som vanligt :)


HADE!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0