plugg&sport

Allmänt skoj på skolan - skrattade tills luften tog slut. Var ett tag sen sist(A)
Middag här hemma med mormor på besök och efter det har det bara varit sport och plugg.
Först så började jag skriva på mitt svenska-tal som är till i morgon. Det varvade jag med damhandboll, sverige-tyskland. Seger till oss efter en riktigt bra match! Efter det så bytte jag bara kanal och där var det hockey, Timrå - SAIK. Även där fick vi med oss en seger, "tyvärr" efter straffar så det blev "bara" 2poäng. Men bättre än inget!!
Nu så fortsätter jag att pyssla på med mitt tal och ska strax börja med PArapporten också, bara några småsaker som ska göras. Skulle vilja hinna med några mattetal också. Plus lite styrketräning på det.
... och klockan är 22.10... blir sent ikväll!





Snurrig sommarbild*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0