plus positiv

Måste göra min positiva lista lite längre för dagen.





Hur underbart är det inte att få prata av sig om allt mellan himmel och jord med någon som verkligen betyder något för en. Jag har sagt det förut och jag säger det igen - jag älskar det. Det är som att någon kommer och lyfter av ett stort berg från ens axlar och helt plötsligt så kan man andas igen.
Det var helt underbart när man först pratat en stund och sen helt plötsligt får svar: ska jag ringa? <3
Sen följde en timmes samtal med exakt allt. Vi båda hade något att lätta från hjärtat och det är så underbart att bara behöva säga några ord och få som svar att jag förstår exakt hur du menar! Och det här samtalet kunde inte komma mer olägligt heller, det kom som på beställning. Helt underbart!


TACK LINNEA BERGLUND
Ditt samtal gjorde min kväll, nu kan jag sova gott inatt.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack själv vännen, jag behövde de minst lika mycket som du :§ DU är GULD!

2010-12-17 @ 08:50:12
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0