VÄRLDENS BÄSTA JULIA

MIN VÄN JULIA....
hon är en ängel
hon är en pärla
hon är en pålitlig vän
hon är en säker människa
hon är grym
hon är stark
hon är ALLT som gör mig lycklig.

IDAG SÅ FYLLER DENNA UNDERBARA TJEJ 18ÅR!!!!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS
Jag skulle kunna fylla på är med tusentals fina ord om dig vännen - det skulle liksom aldrig ta slut. Men vi säger så här:
DU ÄR FIN SOM DU ÄR, VAR DIG SJÄLV - DÅ ÄR DU SOM BÄST!!

Spara energin nu tills på fredag, då jäklar;)


MAMMA & PAPPA HÄLSAR OCKSÅ GRATTIS

Kommentarer
Postat av: juliaoojoo

åh tack elin! nu fick jag massa tårar i ögonen <3

2010-12-08 @ 23:12:32
URL: http://juliaoojoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0