fjärde advent.

Tog sovmorgon i morse. Eller sådär lagom lång, mamma väckte mig lite för tidigt.
Har varit ut en sväng och hjälpt pappa och skottat, känner att man har lite ont i axlarna men så ska det väl vara?
Efter skottningen så gick jag in och slappnade av. Hade funderingar på att köra ett yoga-pass men så blev det inte. Istället så inväntade jag bara handbolls finalen med lite fika (PEPPARKAKOR) och allmänt mys.
Handbollen gick som det gick - silver till tjejerna. Inget att klaga på, dom har ju aldrig varit i ett EM-slutspel tidigare så det är ju ett steg i rätt riktning iaf!!


bild från aftonbladet

Efter handbollen så drog jag iväg på kvällens fysträning. Hög-intensiv koniditionsträning. Det säger allt.
HELLO TRÄNINGSVÄRK


Nu så ska jag fixa lite skolarbeten sen så kallar sängen på mig, har bestämt dejt från klockan 23.00 så det är dags att göra sig i ordning.


G-NIGHT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0