sjukling på villovägar.

Pallrade mig upp på skolan idag, trött och orkeslös. Möttes av glada miner från vännerna i klassen - inte minst var jag glad att se dom igen. Hade inställningen att vara kvar hela dagen men nåt svek mig. Orkade bara vara på skolan till lunch (äcklig lunch var det också) och sen gick jag in på stan  för att åka med mamma hem. Stannade av på solbacken och köpte lite blommor och mat där. 

Nu har vi just ätit middag och vi sitter samlade framför TVn och ser skidskytte. Resten av kvällen kommer bestå av plugg av alla olika sorter. Ska skriva ergonomi-uppsatsen och sen ska jag börja pyssla på mitt tal till svenska nationella. Sen har vi bara kvar att hoppas på att min sjuka ska avta, har fått hosta och blivit tät i näsan nu också - det gillar vi inte!



Ha det bra vänner !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0