ett besök för syns skull.


Har jobbat 7-12 idag. kortdag, men det kändes som en evighet - har fixat förlängd delegering hela sommaren (synd bara att jag inte ska jobba där - looosers) hahhah. Fortsätter att jobba imorgon, en annan avdelning men. Då gäller tiderna 7-16, så om dagens jobb kändes som en evighet så fattar jag inte när jag ska få gå hem i morgon...


Stressade hem och hade sisådär 20 minuter på att göra mig klar för att fara till stan med Fridaaa! Jag hann.
Vi lunchade på Tatung innan jag var tvungen gå på synundersökning, hej glasögonorm (really sadface).


Sen så strosade vi runt på stan i ett bra tag, fick med mig lagomt mycket saker hem, dock var typ inget på rea. Köpte en stor, mysig, slapp, svart tröja, ett baslinne, ett ugglehalsband, en röd tränings t-shirt, ett blått träningslinne, ett par träningsbyxor och ett träningskort på friskvårds!! JAG SKA BÖRJA TRÄNA mer.




När jag kom hem från stan var jag helt död. jag lånade mammas massagedyna och somnade ganska snabbt. Sen bestämde jag mig för att gå och sova, ca halv8, men det fick jag inte för pappa - hygglo? Istället så har jag provat glasögon hela kvällen (villinte villinte villinte).
GODNATT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0