we live in a free world

Tummen upp på dagens betyg som jag fått, MVG på svenska nationella muntliga och VG på den skriftliga delen. Det gillar jag iaf - länge sen jag var nöjd med mina betyg så det var nog min tur nu helt enkelt.

Det är nog det enda positiva som jag kommer på från den här dagen. 
Den negativa listan kan göras betyyydligt längre, tänkte dock inte dela med mig med nåt sånt idag.



Hade tänkt träna ikväll, en powerwalk eller nåt i den stilen. Men det är lagomt snöigt så jag orkar inte pallra mig ut, får köra lite styrke träning istället. Måste skriva klart samhällsuppgiften och göra lite matteuppgifter också, får se om jag hinner allt som borde göras. 

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0