away from the sun.

HALLOJ
Jag har dragit på mig någon jätte otäck och inte alls välkommen fökylning under natten.. Martina har smittat mig utan att hon vet om det !! Nämen jag är jätte snuvig och har ont ihalsen och ögonen kliar x( ....men det här är ju ingen sorgeblogg så nu tar vi till lite glada miner och skriver något roligt....

 

.......nåt kul.... hmm......


........hmmm........




.....Känns skönt att bara kunna kurera sig lite ikväll med lite hockey på TV och vem vet, vi kanske måste fara ut med bilen en sväng.... vi kan nog glömt handla en gurka till middagen till i morgon, jag är frivillig att fara och handla - kan till och med betala gurkan ;) skulle inte tro att det här händer men. Får väl gå och sova bara så att det blir helg snabbare... Ska iaf hämta Nils på busstationen i morgon så då blir det lite körning iaf :)



Alltså förmodligen bara hemmakväll i kväll.. spännande ( och trist )!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0