dagen som gått.

Ett snabbt inlägg nu!!
Skolan var helt okej idag, alla hade glada miner :D (nästan iaf<3) Var och såg på en föreställning som Friggskolan hade, dom är så himla söta och man blir så glad att se dom (a).



När jag kom hem från skolan så gick jag förbi hemma och hämtade hunden sen så följde jag Frida hemåt :) Svängde ner på Tjärholmen sen så hunden fick springa av sig lite. Sen blev det mat hemma och efter det satte jag mig för att plugga... ungefär 3 timmar satt jag och pluggade!!! och jaa... det fastnade faktiskt lite :)
Efter allt plugg så for jag på träning, var lagomt road av att träna, allt gick jätte dåligt, jag var jäte trött och allt som snurrade i mitt huvud var läxorna x( Vi fick iaf veta lagen till cupen som vi ska på i helgen. Jag hamnade i det laget som jag ville (inget dåligt menat mot dom andra), nu är jag i samma lag som dom som jag vet hur dom spelar, mycket lättare att hitta varandra på planen. Jag är nöjd iaf :)
Fick ansvaret att lägga upp en packningslista på laget.se också, måste komma ihåg att påminna Maja om vaselin och dator ;)


NU PLUGG!!! Godnatt alla vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0