en helg i lycksele.

Skulle kunna sammanfatta delar av helgen lite snabbt.
For alltså till Lycksele för att spela fotboll. Resultaten blev väl hyfsade, jag höll nollan en match iaf så jag fick en fin (?) t-shirt. Vi blev iaf trea i gruppspelet och fick spela match 08.20 istället för 02.00. Kändes skönt. Men det andra laget hade match 02.00 så vi satt ändå uppe och såg den, tänkte sova efter det men tankarna bara snurrade runt och känslorna blandades, så tillslut, när det var knäpptyst där vi sovde (kring 3, halv4) så lyckades även jag slumra till. Vaknade nog först av alla på morgonen också (06.36), stelfrusen och ont i magen... dagen kunde inte bli annat än dålig. Fick i mig 2skedar med fil och ett vatten glas till frukost och kände mig lagomt peppad till match. Vi spelade iaf 0-0 den matchen och den gick till straffar... när man själv skjuter 2 straffar i mål och räddar 3skott så känns det som att man har gjort sitt och att segern var vår. Men nåt hände och vi förlorade med 7-8 och åkte ur cupen.

Efter det bar det iväg hemåt mot Byske och familjen<3 Har nog aldrig längtat hem så mycket någon gång som jag gjorde i helgen, jobbigt. Fick i mig lite mat och sen så blev kvällen som den blev, väldigt jobbig.

 

♥/e.

Tack till alla vänner och familj som stöttat mig ihelgen,
obeskrivligt vad ni behövs just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0