fredag, en helt vanlig dag.

Ytterst liten& speciell skoldag idag....
Andra lektionen idag så hade vi prov om utvecklingsstörning, jag hade förberett mig och pluggat ganska mycket, men det kom helt fel saker på provet. Men väldigt logiska svar ändå så det ska nog ha gått bra. Just före provet så var jag in på stan med Alicia, Julia och Sanna. Köpte mig lite shampoo&balsam och annat tjafs. 
Fick sluta tidigare från skolan och då blev det en promenad upp till lassarettet, jobbig byggnad det där. Hoppas bara på det bästa för oss alla <3

 

Åkte bil hem från stan och for och köpte semmelbullar och for hem och tjockade i sig en sån ;) Sen så har jag skrivit allt som jag måste kunna till ergonomiprovet som är på tisdag, + svenska papprena som jag VILL kunna utan till efter helgen, keep dreaming! Blir fotboll mixat med (förhoppningsvis) trevligheter och pluggande,.. känns som att det kommer bli en förmodligen hel lyckad helg!!


Nu ska jag vandra till Lisa med lite kläder av alla dess slag, sen hem och duscha och ta en välbeövlig vila.


Hoping for the best.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0