fredagsmys?!!!!!

Stannade ett tag på stan efter skolan med Jenny och Martina. Först tog vi en promenad till posten vid Edda för att jag och Jenny skulle hämta våra körkort !! Tro det eller ej men det blev en hel del skratt under den lilla promenaden ;) Sen gick vi in på stan igen för att fördriva lite tid där. Gick mellan sko-och klädaffärer,. hittade mig ett par skor tillslut.  




Nu ska jag alldeles strax köra ut bilen ut ur garaget och fara och hämta bror på busstationen, sen hämta lite varor på konsum också !! Efter det så ska jag fixa till mig lite och sen bär det iväg till Stengården med familjen för att äta en "fira-att-jenny-och-elin-har-tagit-körkortet-middag" , sen ska vi nog bara stanna av här hemma framför melodifestivalen eller nåt :)


Helgplaner.


Fredag; ute middag | film?
Lördag; besök av f&f | hockey | Martina (?) &Melodifestivalen
Söndag; Träning | återhämtning ;)





Ha en toppen helg allihopa - det ska iaf jag ha ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka trevliga planer du har för helgen=)

men bara så att du vet så är Melodifestivalen imorgon;)

2010-02-05 @ 17:05:37
URL: http://lundgrenjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0