internet är skit!!! /LINNEA

Var jätte jobbigt att vakna i morse. Var så varmt och skönt under täcket, och man oroade sig bara för att gå ut. Men vi (jag, Jenny, Martina) pallrade oss tillslut till bussen med förfrusna öron och så...


Nu sitter jag på skolan och engelskan har just slutat :) jobbig rast till halv11 nu sen har vi omv. lunch och naturkunskap sen slutar vi !!!!!! Och efter skolan så ska jag följa Linnea till körskolan ett tag , sen hem med någon lämplig buss... väntar kanske till kvart över 4an med henne sen kan jag åka buss med Lisa så får man sig en pratstund :)
- om du skulle läsa det här Lisa och du inte ska med kvart över 4an så kan du ringa mig :]



PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0