måndag.

Riktigt riktigt seg skoldag idag, ville bara därifrån. Skulle göra så mycket mer nytta på andra ställen, men ibland räcker man inte till. Vill stanna hemma från skolan den här veckan, skulle få dubbelt så mycket gjort när jag är hemma. synd bara på alla prov och läxor som kommer dom här veckorna fram till sportlovet, jag kommer dö ut, orken är inte oändlig.

 

Efter skolan idag så fick vi åka med mamma hem från stan. När vi kom hem så gick vi ut på en promenad med hunden, släppte lös han nere på Tjärholmen så han fick springa av sig lite grann.
Nu har jag just ätit middag och hade planerat att skriva färdigt läsloggen som vi har redovisning på imorgon, visst f*n är det självklart att det dokumentet inte går att öppna här hemma?!! har ingen aning om hur mycket jag skrivit eller vart jag slutade skriva. Får väl skriva lite mer här hemma och hoppas att allt blir gjort. Sen ska jag göra svenskan också - uppsats om doping.
Sen ikväll så har vi fysträning, hård konditionsträning och styrka... Ni märker väl om jag lever imorgon.



LÄXOR NU *suck*
Puss på släkt och vänner , ni är mitt stöd<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0