MÅNDAG.

Kände mig lagomt taggad till allt idag. Var jätte trött i morse och hoppades att skolan skulle bli bra. Vi fick iaf frukost på näringsläran och sen var det redovisning på omv. och sen slutade vi... nästan så iaf. Efter skolan så gick jag och Jenny och hälsade på morfar på sjukhuset, kändes konstigt och var lite jobbigt men han blev glad iaf. Efter det besöket så gick jag på ortoped avdelningen för att söka lite jobb. Chefen sa att hon hade tänkt ringa mig tidigare några gånger men det blev aldrig av , sen sa hon att till sommaren kommer hon garanterat höra av sig :D och även ringa lite nu &då då hon behöver folk, först lite inskolning !!! halva JAG ÄR GLAD!
Var även in i Byske och sökte jobb på boendet men var tvungnen att gå via någon tant i stan för att få timvik. där.


Har jobbat med lite körkortsteori ikväll, och ska snart fara på fysträning. Jag ska kanske ta och springa lite ute till uppvärmning... med rätt kläder och så så ska det nog gå ganska bra :)

 

aja.. får se vart morgondagen leder... HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0