pigg som en lärka?

Gårkvällen var AMAZING !!!!Hade huur kul som helst!
Den började iaf med att jag och Jenny satt på Max och väntade på Julia och Linnea i 30minuter typ, dom var helt enkelt lite sena ;) Sen åt vi mat och hade allmänt trevligt och pratade om allt mellan himmel och jord. Efter ett tag så kom Martina också och då bar det iväg mot festen!! Träffade klasskompisarna just innanför dörren och vi sjöng för Alicia och gav henne present , Sen började kvällen!!!!!!!!!! Var ganska kul att skratta och alla som var onyktra och var översociala ;) Mitt och Julias motto för kvällen var iaf att vi skulle bjuda på oss själva, dansgolvet regerade vi!, eller? heheheh
Träffade gamla klasskompisar från 9an också, dom var ganska så glada av sig ;) Kul att träffa dom<3
Festen fortsatte till 1ungefär sen så bestämde vi oss för att fara iväg, först till Stackis för att lämna av Julia och Linnea där och sen hem till Byske igen. Klockan var väl kring2 när vi kom hem, sen kunde jag inte sova :O låg och vred mig och frös och störde mig på allt!!! slutade med att jag startade TVn och såg lite OS sändningar och somnade kring 03.15.
TACK ALLA



Nu sitter jag iaf här vid datorn, sådär lagomt trött. Ska börja göra mig iordning för att fara iväg till stan och se på fotbollsträningen, struntar i att träna, har/får ändå bara ont överallt. Så jag tänkte mig en promenad medans dom andra byter om och springer, sen får jag stå där på sidan och frysa :)
Sen så ska vi hämta Risto i Kåge och vara hundvakt igen <3 sen måste jag även ta tag i att skriva läsloggen som vi har redovisning på på tisdag... opeppande men.




SES!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Kul för dig att du i alla fall var bjuden

2010-02-14 @ 13:50:36
Postat av: martina

GALET ROLIGT IGÅR !!! =D

2010-02-14 @ 15:13:22
URL: http://maartinaa.blogg.se/
Postat av: juliaooo

jaa fan va king vi vaaa igår!!!!;);));););)

2010-02-14 @ 15:17:11
URL: http://juliaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0