Semmeldagen!!

Fettisdagen idag alltså, har inte fått i mig någon semla än men vänta bara!!
Jag ber om ursäkt över mitt humör idag- allmänt trött och på dåligt humör. I slutet av dagen blev jag iaf på lite bättre humör enligt mig själv, det var nog nåt med dom där limpmackorna som jag hade med mig ;) Stannade iaf på skolan ett tag till efter att vi hade slutat, inte för att jag älskar skolan utan för att jag orkade inte gå till bussen direkt + att jag hade ju faktiskt skolarbeten att göra :) 


Direkt då jag kom hem så for jag ut på en promenad med hunden, ganska härligt att röra på sig, men det var nästan kallt utan mössan, som förövrigt är hos Martina :O . Nu sitter jag här vid datorn iaf, tänkte bara snabblogga lite och sen ta tag i svenskauppsatsen som måste skrivas, så får jag tid i morgon kväll till att plugga till omvårdnads provet som vi har på fredag... pepp? nej.



Bjuder iaf på en semmel låt :)
- magnus weideskog




Vatten gympa med Wickels ikväll!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0