sliten krigare skriver...

På skolan idag så har vi fått ett papper på kurserna vi läst och fått betyg på alla dom också, dom var faktiskt bättre än jag trodde. Börjar bara vara ganska less på att vara VGbarn, lite variation tack. Sen fick vi papper om individuella valet till trean, ska välja 100p/termin + matteB och det finns bara 2saker jag vill läsa, bläääää! Inte lätt det här med val i livet. 
Efter skolan så traskade jag in på stan med Jenny &Julia för att hitta kläder, hittade mycket men storlek36....nej, passar inte. Julia fick iaf med sig hem finfina smycken och skor :) jag får stanna någon annan dag efter skolan och se om jag hittar någon fin partytopp ;)

 

 

Nu planerar jag att packa träningskläderna och sen ta min bok, som är på engelska, och gå upp på mitt rum, lägga mig på sängen och läsa lite. Eller bara starta en film och vila lite, säkert hinna somna också. Sen ladda om till träningen ikväll...

 



ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0