someone´s watching over me.

Dagen på skolan idag fick sig en hyfsat bra start,.. träffade vännerna, pluggade lite på glosorna till engelska provet lite och har nog bestämt mig för att orka göra det på fredag, måste kunna koncentrera mig på annat. Hade samtal med läraren om vårat projektarbete om en start med det hela, efter det så skickade vi iväg lite mail till olika ställen och se om någon vill göra allt lite lättare för oss. Sen TAAAACOS till lunch, åt mig äckligt mätt!!! Sen hade vi sån där lagomt trist NKlektion, sov väl igenom den. 

Efter den tog vi fram styrkan och visade oss samtidigt svaga. Känns bra att klassen vet vad som händer runt omkring en, dom tog emot det positivt och det här är nog den bästa klassen man kan ha. Tack för stödet vänner, jag vet att ni bryr er <3


Nu väntas det snart träning, har inte riktigt bestämt mig än om jag orkar fara dit eller om jag ska stanna av hemma och ta hand om mig själv istället. Får se hur det blir<3.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0