still going strong.

Som sagt var så gick jag in på stan efter skolan idag med Linnea och Martina med en önskan att hitta lite kläder. Lyckades faktiskt att komma hem med ett linne ( POÄNG! ) och lite smycken . Kan ju berätta att Linnea hittade ett par superhäftiga legings, skulle vilja ha dom jag också !! 
Tog bussen hem 14.20, direkt hem och säga hej till Mamma och sen iväg till Lisa för att få smakråd om kläder till i morgon, tack för hjälpen vännen<3 I slutändan blev det så att jag kom hem med Lisas linne och Åsas bolero som förmodligen ska bäras i morgon då det blir festligheter!!! 
Då jag varit färdigt hos Lisa så for jag och Jenny och såg på hockey, internmatch mellan olika avdelningar på Franke. Var ganska kallt ute och har än inte lärt mig att man måste klä sig mycketom man ska stå ute i kylan. Som tur var så var pappa speaker så vi gick in till han i värmen och såg matchen därifrån istället :]


Nu så har jag inte så mycket att göra, hade velat att mina vänner kunde ta sig hit och umgååås men det är inte så lätt när man bor så långt ifrån varandra men<3 

Slänger upp en bild på dom bästaste vännerna!!!

 



PUSS :* /e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0