tårtkalas med släkt.

Skolan idag började med engelska prov, no comments på det. Efter det blev det lite prat med syon om valen till trean och sen trist omv. lektion. Sen blev det lunch och samhälls, var det tänkt iaf... Men några teknikare stog och sålde våfflor i cafaterian och det gick inte så bra kan man säga. Brandbilar kom till skolan och brandmän snubblade och vi frös. Jag kan tillägga att det var killar som gräddade våfflorna så där har vi svaret ;)





Efter skolan så gick jag in på stan med Linnea för att köpa lite tavelramar och sen pallrade jag mig till bussen. Väl hemma så möttes jag av en superglad svart liten hund. Skickade ut han till Jenny så hon fick gå ut och gå med han.
Sen så kom farmor &farfar hit för att fira pappa som fyllde 44år i söndags!!!! GRATTIS I EFTERSKOTT PAPPA!!! (glömde bort att skriva det här efter helgens alla händelser<3 ) Jag var iväg och hämtade mormor ("bara" mormor) också så hon var med oss och åt middag. Nu så har jag alltså smitat ner i källaren för att blogga lite, väntar bara på att mamma ska ropa TÅÅÅRTA så ska jag lämna datorn för att få i mig en liten bit gräddtårta.
Sen ikväll så blir det familje mys med chips och portello ;)  (internskämt, hehe) okej, ingen portello men chips iaf. Sen får vi se om jag orkar vara uppe och se curlingfinalen!!!, VILLVILLVILL!!!
Ska iofs upp tidigt i morgon bitti för att fara på domarutbildning och jag har inte gjort färdigt alla hemfrågor än så det måste jag hinna göra ikväll också.... vi får se hur alla planer går . 



Ska iaf gå och vara social med släkten nu, VI SES<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0