träning, träning, träning.

Ni behöver inte läsa!!

 

Inga komentarer på kvällens fysträning (medelnivå), skäms bara över mig själv hela tiden. Sen så oroar mig redan för nästa veckas (tung konditions nivå)!!! Ska strunta i nästan all träning den här veckan, det får bli rehabträning, och lite MVträning istället för all fotboll. Får se om jag klämmer in någon löprunda också.

Måste bara få träna för mig själv ett tag och ladda upp på mitt egna sätt till cupen som kommer. Börjar jag nu så kommer jag förmodligen vara fit for fight i Lycksele :)



MIN TRÄNINGSVECKA:

Måndag; Promenad | Fys (medel)
Tisdag; knärehab.
Onsdag; ~30min MV | knärehab
Torsdag; vila. (prom)
Fredag; vila. (prom)
Lördag; match? alt. jogg + knärehab.
Söndag; vila (skippar nog konstgräs träningen)

 


Tänk vad träningen ska styra ens liv,. väntar nästan bara på att bli totalt knäckt av all träning.

 

Godnatt


Kommentarer
Postat av: martina

jag saknar Sture ju !! ;D



YOU LIKE TIM IN ANOTHER WAY THAT I DO ;) hehe

2010-02-09 @ 12:40:42
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0