skola,... på en TORSDAG?!!!!

Sitter på skolan och jobbar flitigt med små avbrott av facebook och bloggande. Eller ganska stora avbrott, men alldeles strax så ska jag ta tag i svenskan.... eller näe, lektionen slutar typ nu men. Shiit vad dålig koll man har på sig själv och skolan, skärpning!!
Har iaf haft skidor på gympan idag, och jag klarade mig utan att ramla faktiskt, Martina också!! men alla klarade sig inte lika bra... hhehehe. Strax så är det brandövning också, ska alltså låtsas att det brinner på skolan, så lättlurad är jag faktiskt inte ;)  Efter den här lektionen så har vi samhälls sen slutar vi, då blire stan i 1timma typ sen följer jag min vän Martina hem till lilla Skråmträsk för att färga lite hår och hitta på nya kattskämt x) HAHHAHAHAHAH !!



aja, skola nu, hehehe.


Kommentarer
Postat av: martina

VAAA HEMLIGT ? :O har du hemlisar för mig ? =(

känner mig sårad



SÄG VEM DE ÄR ! jag hotar dig ! :O

2010-02-11 @ 13:28:05
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0