hur var det nu igen?

SÅ HÄR LIGGER DET TILL !!!!
inlägget som skrevs igår kväll ( SNYGGVE! ), är det alltså inte jag som skrivit.. det var någon annan som inkräktade på min blogg.  Nämner inga namn men hon heter Martina ;)
Håret blev iaf för mörkt enligt mig, gyllenbrun skulle det vara det är RÖD/SVART/BRUNT/FULT, jag gillar det då inte än., men man ska väl vänja sig.


Nu är det alltså skola, engelskan var nice med film återigen och nu väntar vi på att nästa lektion ska börja. Efter skolan så ska jag in på stan med Linnea och se om vi hittar några kläder, jag har inte lyckas med det dom tidigare dagarna den här veckan men. .. sista gången gillt?



Sen ikväll så agerar jag chaufför till Ostvik, får sig en liten slant för det (eller till bensin alltså). Sen måste jag ladda mina batterier till cupen som vi har i morgon bitti., inte taggad, men jag ställer väl upp för laget.



aja. lektion snart. ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0