vi har bara varandra.

Nu så har jag just skickat iväg min svenska uppsats och lite bilder till min svenska lärare. Känns himla härligt att ha det ur världen än så länge iaf, muntlig redovisning på måndag. Men det räcker inte med att vara färdig med det, nog kan alla lärare konsten att hålle elever sysselsatta på deras fritid, ojaaa!! + att jag har fått ett gäng hemfrågor som måste göras till nästa helg då jag ska på domarfortbildning... 30 äckliga frågor. 



aja, nog snackat om det. Skridskor på gympan idag, var fakktiskt ganska kul och det tog fatkiskt ett tag innan fötterna började ta alldeles för ont ;) . Annars har det väl inte hänt speciellt mycket idag, somnade bara direkt jag kom hem och sov till halv4 typ, börjar känna mig rätt så sliten nu, orkar lixom ingenting... sjuk på måndag kanske? Ikväll så ska jag alltså sitta med ett papper framför näsan hela kvällen, allt för att för att få lite bättre betyg på det här provet än allt annat senaste tiden. Ska nog äta lite mat först men, sen kanske en promenad med hunden, sen är det väl någon OSsändning, sen råkar klockan vara mycket, sen får jag lika dåligt betyg ändå på det här provet :O jag känner mig själv så himla bra!!! när det gäller sånt här iaf.



GODNATT, är för trött för att vara vaken.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0