skola, shopping, plugg.

Snölekar idag på gympalektionen!!!!!! Var jätte taggad att vara ute i snön med klassen och bara spåra ur totalt. Men klassen sviker, vi var 8 stycken tappra tjejer som var ute och skrattade i snön. Dom andra satt i gymet och lyfte skrot. Men ni är himla bra ändå<3
Efter skolan så mötte jag upp mamma på stan, var tvungen att hitta nåt att ha på begravningen. Gick runt och letade och letade, missade kvart över 4 bussen hem så jag gick på busstationen och lämnade min äckligt tunga väska i ett skåp där, sen ner på stan igen. Gick in på idiska och där hängde en svart lång skjorta som bara var meningen att jag skulle ha tror jag, köpte den och ett par legings iaf. Så nu behöver jag inte fundera på kläder så mycket mer. Fick även mer mig en parfym hem - PUMAflowing. Hittade den på rean på cubus, så 30kronor la jag ut på den.




Sovde hela vägen på bussen, hem och maten stog på bordet, bara sätta sig ner och äta... Nice!!
Nu har jag hunnit gå igenom engelska glosorna till provet som är i morgon, ska ta och lära mig lite om några konstiga författare till samma prov., skicka det till Linnea också (a)



fortsätter plugga nu.....


I just wanna say it straight from my heart:
I miss you, I miss you, I do...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0