only you.

Allmänt seg skoldag idag,. hade bara lite vanliga lektioner men jag var bara allmänt trött så. Efter skolan så följde jag och Jenny Linnea till körskolan och satt där med henne ett tag medans hon gjorde en fas. Sen gick vi till bussen och bara för att det är -40°c och vi är tidiga till bussen så ska den självklart vara jätteseeeg!!! Jag sovde iaf på bussen hela vägen hem från stan,.. minns inget av den bussresan kan jag säga. Sen kom jag hem och somnade direkt i soffan också - bara lite trött. Nu ska jag ta och ladda lite till kvällens träning, får se hur det går att träna idag då, förra träningen har jag inget att säga om, det gick bara allmänt dåligt från början till slutet.
Tar nya tag !! :)



HEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0