there ain’t no reason things are this way.

Nyss hemkommen från dagens skola , skönt! Efter skolan ( som inte var allt för jobbig ) så gick jag in på stan med Martina för att köpa lite tjafs = hårfärg och träningsväska :) så snart blir jag mer brunett!!! Skulle bara vilja hitta lite mer festliga partykläder nu också.... finns inga i min storlek typ. Man får väl se till att ha kul iaf :)<3


Ikväll så skippar jag nog vattengympan och kör alltså lite knärehab istället. tänker att det är nog lika bra + att det är gratis och nästan lite roligare. Sen ska jag kanske se slutet på filmen som jag började med för ett tag sen, somnade ifrån den sist så.

 



Intresse anteckning!!!
SES

Kommentarer
Postat av: martina

GÖTT MOOOOS :D

2010-02-09 @ 17:57:17
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0