09-10/1 -10

HOCKEY IGÅR, 5-2 till AIK!!!!
Super trevliga människor att umgås med på hockeyn, har sällan tråkigt på en match när alla dom är där ;)
Efter hockeyn så var familjen bjudna på middag hos några vänner i stan, fick supergod mat! Sen spelade vi spel och pratade fotboll nästan hela kvällen- överdrift men. Kom hem kring 1tiden efter att jag övningskörde hem (även till hockeyn och en sväng till). Fick lära mig att man inte kan lite på andra trafikanter till exempel...



Idag så har jag sett på skidor hela morgonen, det är tydligen det man roar sig med i den här familjen under helgerna - inte helt fy skam.
Nu väntas det en promenad med familjen, UT I DET VACKRA VÄDRET! Ska ändra mitt liv nu så det är ju en bra start. Imorgon smäller det på riktigt, inget fuskande, mer träningar, bättre mat, smalare mageee!!! Taggad på det iaf, sen om det händer vet njag väl inte.


Träning i tältet i kväll 20.00 - 21.00  JAAAA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0