100103

Blev lite sent igår också, halv 2 kom vi hem från Håkanssons och sen hamnade jag vid datorn ett litet tag. Så kring 2. halv 3 så somnade jag nog. Men pigg och glad i dag! Har varit ute och övningskört två gånger idag, först sladdade jag lite och sen körde jag till morfars. Sen har pappas kusin varit förbi oss påväg hem från Kiruna - trevligt att träffas! Han tog med sig Nils också så nu är han hemma i Umeå.



Nu ska det göras en smoothie och en macka som ska drickas/ätas till hockeyn i natt, 03.00 för att hålla sig vaken. Sen ska jag ju smsa med Martina under hockeyn också, ytterligare ett knep att hålla sig vaken ;D
- slutar jag då svara så ska hon ringa och väcka mig... usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0