back on track.

Idag har jag haft fotbollsträning i staan. Började med lite MVträning, känner att jag tappat mycket teknik - bara att träna! Ganska härligt med en tränare som pressar en hela tiden, att man ska klara ett visst antal skott innan han ger sig och att det ska vara perfekt det man gör. Himla bra för mig iaf, det peppar mig till tusen att träna och förbättras. 


Har gjort lite körkortsteori också, två rätt från att klara fasen.... blääää. SKA klara den innan jag ska på halkbanan på torsdag!, körlektion i morgon också.


Sen har vi beställt kläder också, mycket utgifter nu ... men allt ska säkert skickas tillbaka i slutändan.



Aja, Godnatt allihopa.

Kommentarer
Postat av: martina

kände att den anonyma kommentaren på min blogg kanske komme från diiiig ? =] hahah du va visst fin i backen ! lika fin som alltid =)<3

2010-01-18 @ 17:03:21
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0