dagens skola.

Sitter på skolan nu och har just slutat engelskan, nu väntar det bara ett 2timmars hål till 12... På engelskan lånade vi iaf böcker som vi ska läsa nu och sen göra en muntlig redovisning på senare. Minns inte vad min bok heter men den är tunn och verkar bra iaf :)



Efter skolan idag så ska jag bara förbi på körskolan tvärt, kolla lite om morgondagen då jag ska till Fällfors på halkbanan och sladda runt lite där !! Nervöööööst x)
Sen ikväll så är det träning... har planer på att möjligtvis träna lite lugnt ändå :] Kan som inte hålla mig undan att träna även om jag är fölrkyld , fast jag är ganska pigg nu faktiskt! Får se hur det blir...,lite MVträning kanske.



Aja, ses och hörs!


9dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0