good day, good friends.

Kändes som att den här skoldagen aldrig skulle ta slut., men så var man hemma - äntligen!
Lektionerna har inte varit så spännande (som att dom nu brukar vara det)... Våran annars mycket tråkiga lärare visade lite av hans humor.. inte alls så bra. På näringslära lektionen hände dagens tabbe.. HAHAHA...- Orkar inte skriva vad som hände här, länkar till Julia som redan skrivit allt ;D Kanske lite otydligt men det var alltså Martina som gjorde bort sig mest (a)     (  enligt mig iaf:]  )


Aja, efter skolan så gick jag på körskolan för att gå igenom sluttest fasen igen. Tur att jag klarade den (62/70) , annars hade jag varit himla besviken på mig själv. Körlektion direkt efter det då, skulle göra den så kallade övningsuppkörningen- nervöööst! Klarade mig undan med några småfel, ingen krock eller så ;) Har bara en liten sak kvar att öva på nu sen är det inte långt bort innan körkortet är mitt !!!

 

Promenad ikväll, skippar vanliga träningen.

11dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0