i did it.

Träningarna blir bara bättre och bättre och roligare och roligare!!
Har just kommit hem från kvällens träning, det var inga brottningsövningar idag utan istället lite löpteknik och sen en kondition/styrke hinderbana :) Låter säkert mest bara roligt men det var faktiskt första gången på himla länge som jag har pressat mig själv så mycket som jag gjorde idag. 
När jag kom på träningen och fick se häckarna som vi skulle hoppa över så fick jag ångest direkt, kände mest bara rädsla för att hoppa över dom och sen landa igen, blev så rädd att det skulle hända nåt med knät. Men när MVtränaren visade och klarade det galant så visste jag att jag borde också klara det, jag är ju också målvakt. Helt plötsligt hoppade jag utan avbrott 7 häckar på rad. Är faktiskt stolt över mig själv och känner för första gången att jag har kommit tillbaka från skadan nu, den är väldigt lite att bry sig om.
- JAG VANN ÖVER MIG SJÄLV -


Eloge till alla som har läst det här. Jag skulle aldrig orka ;)

Har tuggat bröd för första gången på ganska länge !!
ajaa. Nu är det iaf dags för lite TV och sen GODNATT!



4dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0