it´s so nice to see you.

Sovmorgon i morse, kunde åka 9.25 bussen till stan med Lisa , fördrev ett litet tag på stan med henne och gick sen till skolan för att träffa mina klasskompisar där :) Tiden på skolan har inte varit så speciellt spännande, bara allmänt trevligt snack med kompisarna hela tiden . Sen sov nog hela klassen igenom NKlektionen, var i ett planetarium och såg på en stjärnhimmel - zzZzz...


Efter skolan så gick jag, Jenny och Martina in på stan ett litet tag, sen for vi hem med 3bussen. Träffade Frida så jag satt och pratade med henne hela vägen från stan , mycket trevligt! Nu är jag iaf hemma och har planerat kvällen så exakt som det bara går. Har iaf bestämt vad som ska göras ;)
Blir att förbereda lite grann till fredagens 18fest!!!!! pyssla med tårtdekorationer med Jenny&Lisa, kanske städa lite, skriva handlingslista osvosv. Sen så har jag planer på att fara ut och springa lite tvärt (beroende på hur lång tid allt annat tar) och sen väntas det fobollsträning/MVträning :)



Så jag lär vara upptagen ikväll.... men det gör inget så länge man får ngöra sånt som är kul, så vi struntar i städningen ;)
hahhaha, SKRIVER SEN

2dagar.
ännu närmreeee!!!!!!


Kommentarer
Postat av: juliaooo

wiie snart är ni 18 år! <3

2010-01-27 @ 21:56:52
URL: http://juliaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0