kvällen.

Härlig kväll kan jag då säga !! Började med en 9km lång promenad (drygt 1.5h) - näst intill blåsor på tårna efter det. Men hyfsat stolt efter det iaf .. Snabbt i duschen sen iväg för att kolla på kvällens fysträning. Hittade förresten en 20lapp på vägen dit :) Då jag gick in i gympasalen så kom våran målvaktstränare in och undrade lite hur det kändes efter gårdagens träning osv. och sa sen att jag gjorde en super träning i går !!! Sen kom a-flickors tränare och våran tränare fram och sa att dom var jätte impade :] , att dom såg min glädje över att vara tillbaka. Ibland finns den faktiskt där, och man har kanske sina ljusglimtar här i livet. Stötte nog på en sån igår! Så mycket beröm på en och samma kväll gör en bara gladare, börjar kanske komma tillbaka nu - back on track!


Nu ska jag bara ta ett beslut med mina föräldrar och sen sova...

Kommentarer
Postat av: MÖRT

HAHA ! du tror de va ? =O de finns ingen annan än du som tycker de, så du ljuger :}

2010-01-19 @ 18:47:54
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0