love days like this.

EN SUPER-TOPPEN DAG IDAG!!
-lite överdrift kanske.


Vaknade klockan7 i morse för att jag &Jenny skulle följa pappa till stan och se Sunnanåcupen på Eddahallen. Jag fick övningsköra dit, gick riktigt bra. Väl på plats så började dom första matcherna, dagen hade bara börjat ;D
Satt där på Edda, på samma stol från 9-17.30 och bara njöt av fotbollen som spelades. Hade ett avbrott när dom handikappade spelade match - är man tränare så är man.
Påvägen hem så stannade vi i Östanbäck hos våran morbror som hade bjudit på middag.
Väl hemma så satte jag mig här vid datorn för att göra körkortsteorin. Klarade sista fasen nu!!!! "bara" några extrafaser kvar nudå!

Imorgon vankas det körlektion på morgonen, sen måste jag stanna i stan och köpa jeans (helst billiga) och annat stuff. Har ingen lust att göra det ensam så någon får gärna höra av sig och följa mig (a)



PEFKOS 2010 !!!!!
me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0