my day. (Y)

Återigen en toppendag!!
Även tidig morgon idag, 7.00 vaknade jag för att göra mig iordning för att fara mot stan. Jenny hade körlektion från morgonen så vi blev upphämtade hemma och hon körde mot stan. Medans hon hade lektion så gjorde jag lite mer teori,.. börjar komma igång igen med det. Sen var det dags för min körlektion, gick riktigt bra och jag fick mycket beröm. Efter lektionen så bokade jag uppkörning och prov, så nu känns det riktigt riktigt nära!!



Klockan 11 så mötte jag min vän Martina på stan, hade tvingat mig själv att fara till stan och köpa jeans och det kändes mycket roligare om någon annan ville följa, såklart ställde Martina upp :] Vi gick runt mellan alla olika affärer och provade allt vi såg (överdrift) - mest jeans iaf. Sen gick vi på Waynes coffee och åt en kyklingsallad till lunch, satt och kall pratade ett bra tag, hade mycket allmänt snack att ta igen. Vi hann missa lite bussar också, men det gjorde ju inte så mycket.
Kom hem med 2jeanspar och 10hårsnoddar rikare (mycket pengar fattigare).


"En kall tråkig vinterdag blev helt plötsligt superbra"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0