nu är det ju helg. nice!!!

Känner på mig redan nu att det här kommer bli ett värdelöst inlägg, det kan vara lika bra att sluta läsa direkt.


Sitter på skolan nu och har lite betygs snack med engelska läraren, i väntan på min tur så sitter jag vid datorn.  Men det funkar ganska bra faktiskt! , Efter den här lektionen så har vi omv. ska nog skriva klart arbetet om utv.störning och skriva en reflektion till det också. Sen samhälls lektion och sen blir det 1bussen hem -sweeet.
När jag kommer hem ska jag göra lite körkortsteori och plugga på alla vägmärken så jag kan dom, sen går jag kanske igenom någon annan fas också, vi får se. Sen har jag på schemat idag att baka tårta också, får ju gäster imorgon som ska fira mamma lite i efterskott och mig och Jenny lite i förskott... kommer bli kul att få lite presenter :] Sen borde jag gå en promenad också, dagarna börjar bli onyttiga nu.... dåligtdåligt.



aja. nu är det snart min tur att snacka med läraren. Hoppas det går bra!!!
Skriver då jag får tid ;)
 

7dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0