ny vecka.

Ny vecka, nya möjligheter!
Idag så har det faktiskt varit ganske kul på skolan. helt plötsligt var man lite mer populär/efterfrågad än tidigare dagar och år , säger ju att allt händer när man fyller 18 ;) nä men vi blir bara lite oseriösa och då blir allt allmänt roligt - sånna här "underbart komiska situationer".
^INTERNSKÄMT


Nu ska jag alldeles strax ta tag i svenska uppsatsen som måste bli klar ikväll... eller egentligen i morgon men då hinner jag knappt skriva så. Sen är det träning ikväll också, skadeförebyggande brottningsövningar! Jag gillar´t. Får känna på sån där äcklig träningsvärk i morgon då. men jag gillar det också!

 

okej, dags att börja plugga nu då... KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0