picture perfect.

Vaknade imorse med en hemsk snuva och ont i halsen, kände ingen pepp på dagen iaf. Kom till skolan och hade första engelska lektionen för den här terminen (såg film.) Sen hade vi någon omv.lektion och naturkunskap sen slutade vi. Mellan några lektioner där så var jag ner till syon för att kolla om jag kommer läsa alla kurser som behövs för att bli sjukgymnast . I got it!! Ska se till att läsa matteB i 3an, så då har jag all behörighet +meritpoäng för nästa utbildning. 


Sov som en stock på bussen påväg hem, antagligen trött. Sen följde mamma mig till vårdcentralen för att kolla att jag inte har nåt som jag inte kommer på vad det heter just nu :]  - var iaf bara en vanlig förkylning (men en hemsk!)
Så det blir ingen träning för mig i kväll....


Fick i mig himla god middag idag - GIbiffar och en massa grönsaker! Känner att mitt liv börjar komma in på rätt spår nu igen. Efter maten så somnade jag framför TVn, och nu bloggar jag bara för att ha fått det gjort idag ;)
Ska alldeles strax gå och sova, måste bara göra lite skoljobb *suck*.


Kommentarer
Postat av: Pappa

..och vem hade hittat på receptet till, och tillverkat biffarna???

2010-01-13 @ 21:14:36
URL: http://lundgrenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0