rubrik brist...- tjohej !

Skola idag alltså.... helt okej, vännerna är ju där så. Annars kändes allt väldigt seegt.
Ägnar if en lite tanke åt min vän Julia som jag tror är påväg mot Bangkok nu för att sen anlända hemma i skellefteå, Hon har det bättre än oss... Saknar dig jätte mycket vännen<3


har hunnit vara ute och övningskört en liten sväng också, körde bort lite skräp bara. 

Sen har jag varit på mitt livs roligaste fysträning!!!!!!!!! Asjobbigt men överdrivet kul!, det var typ olika brottningsövningar i en dryg timma - träningsvärk i morgon!!!!!

GODNATT ALLIHOPA!!


förresten!!!
- Grattis till körkortet Mimmi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag skulle vilja vara lite mer som du :]


Kommentarer
Postat av: Lisa

HON TOG DE!!! tihihi jag visste nästan att de va iad :D

2010-01-11 @ 23:53:19
URL: http://liiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0