tisdag.

Härlig dag på skolan idag också, nåt måste ha hänt med skolan.... eller ja. Det är ju alla skratt med kompisarna som räknas och kul har vi då alltid tillsammans så!! Blev ju ganska mycket skratt där i början av omv lektionen ;) och ergonomilektionen var inte fy skam den heller, jag , Linnea och Viccan var nog en korridorfara när vi körde runt med rullstolarna <3 och psykologin är lika intressant som vanligt faktiskt.

Efter skolan idag så gick jag på körskolan och gjorde fasen om vägmärken - 5fel bara. Så nu ska jag testa på någon av dom andra två kvarvarande faserna också och se hur det går. Sen ikväll så ska jag fara på vattengympa med Frida så jag kan träna bort lite överflödigt och onödigt runt magen.... :)
SKRIVER SEN

3dagar.
gaaah, börjar närma sig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0