torsdag.

HALKBANAN IDAG!!!! Måste nog vara bland det roligaste jag har gjort :D körde runt och sladdade med en sån där sportbil som jag verkligen vill ha ;)
Har till exempel känt hur det känns att volta bilen kontrollerat, även om vi mest bara skrattade när vi hängde där i bilbältena upp och ner så var det faktiskt himla läskigt. Så jag har inte tänkt volta med bilen Okontrollerat iaf- det lär ju bara vara läskigare :]


Har även gjort min sista träning som tränare för handikappfotbollen, känns som att tiden inte räcker till till allt man vill/borde/måste göra. Så jag fick prioritera. Fyller ju 18på 8dagar och ska börja söka jobb då - lär ju inte få mer tid till allt då så. Men jag kommer inte kunna släppa träningarna helt, far nog förbi någon gång och kollar till hur det går för dom :)


Nu ska jag gå och sova på direkten!
Är alldeles för trött för att vara upp längre... GODNATT.

 

8dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0