toppen helg !

Nu är tiden kommen att sammanfatta helgen i ett inlägg!!!, tiden har helt enkelt inte funnits till.

 

FREDAG; FÖDELSEDAG!!!!! Började med paket och flera gulliga grattis sms. Skola, . ännu mer grattis i form av kramar och att klassen ställde sig upp och sjöng för mig och Jenny :) . Väldigt kort lunchrast, Julia stressade på oss men hon var tvungen att gå och "skriva klart ett arbete". Martina följde med och det dom egentligen gjorde var att gå och förbereda en överraskning!! På med ögonbilndel, ytterkläder och tshirt( ? ) sen började en vandring mot okänt mål!, mycket skratt kan jag lova. Väl framme - isladan!!! Det var planerat att se AIKträning, söka autografer på min fina tröja med texten "Man fyller bara 18 en gång per år" - citat sagt av mig . Synd bara att allt inte gick som planerat, men det är tanken som räknas.

Kvällen blev inte annat än överlyckad!! ♥ TUSEN SKRATT, BÄSTA VÄNNERNA, MAAT, SINGSTAR osvosv. Tack till er alla som gjorde min 18års dag så underbar!




+Fridaaaaaa



LÖRDAG; Städning från gårkvällen, diskmaskinen trasig :O fick städa bort det värsta så skulle mamma och pappa kolla upp det där sen, slapp disken alltså!!! Tog bussen till stan mötte Martina i stan och umgicks ett tag, sen for vi vidare till Sandras lägenhet där vi värmde upp med lite dans av alla möjliga slag & gjorde oss iordning till kvällens dans ;) Ut och dansade sen alltså .... var inte överdrivet roligt, så många gamla där... men jag tar nya tag och får testa en gång till då det förmodligen kommer vara fler ungdomar ute och då bli roligare :) Fick åka med grannarna hem till Byske igen, TACK.





 

 


SÖNDAG; Hade träning i stan, den gick superduper dåååååligt!!!! Himla svårt att fokusera på träningen när det bara var andra tankar som snurrade runt i huvudet. Mamma och pappa var i stan och dom var påväg hem lagomt för att kunna hämta upp oss efter träningen. Innnan vi for hem så svägde vi in hos våran kusin i kåge för att hämta Risto som vi ska vara hundvakt åt i några dagar nu :)




Nu har jag även lagt in bilderna från fredagens party, ska dela dom med mina kompisar nu sen sovaaaa!
Tack för mig!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mattis!

Grattis själv! :D:D I efterskott men, jag är lite efter (a)

2010-01-31 @ 22:15:13
URL: http://hurtbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0