BANANFEST.

Härlig träning idaag!!!!
Gick ut i spöregnet och rörde lite på våra ben, tacklades lite när vi körde doppboll och spelade match som mest hela tiden. Jag var yttermitt för ovanlighetensskull. Sen körde vi en stafett också och mitt lag vann eftersom vi la oss på rygg snabbast - nya "egenpåhittade" regler ;]
Efter träningen så gick vi till klubbrummet och åt GLASS,....eller åt och åt... jag kollade bara på den och tryckte i mig 3½ bananer istället - ingen annan åt dom ju så!
Sen har jag och Emma bestämt att vi ska ha träningsläger på torsdag på ridbanan vid 4Hgården, vi får se vilken uppslutning det blir ;)
Har även planeringar på en lagfest... får se om jag får med mig några som vill ta tag i det .
Peace and love my friends!
- som fortfarande är överaktiva på att kommentera....-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0