NLBS

Idag så har jag varit i Boviken på NLBS och spelat en finalmatch och sen kollat på resten av alla finaler., Vi förlorade tyvärr finalen, men en andraplats är inte helt fyskam. Var trafikkaos på vägen dit, så polisen stog och dirrigerade runt alla bilar. var himelskt varmt där också, så jagdrog upp shortsen lite, ajaj på benen nu. Sen vet jag inte riktigt vad jag gjort under mina fötter,. brännblåsor av sand och asfalt eller skavsår av nåt helt annat?, jag har inget svar på den frågan men jag kan då säga att jag har ONT.


Nu ska jag tjocka i mig LIIIIITE fett och MYCKET vatten,. sen blire en god nattsömn och uppladdning till en dag på stranden och/eller en löprunda. HAVE A GOOD EVENING.



Har fixat ledighet sista helgen i Juli, så nu äre säkert att jag kan fara till Umeå på utbildning!!!!!
Vissa personer är verkligen guldvärt i det här läget, LOOOOOVE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0