shit happens.

Hej å hå!! Inte mycket skrivet här inte. Hinner inte med speciellt mycket nu för tiden kan jag säga. Inte mycekt utöver jobbet iaf. Glömmer alldeles för mycket nu för tiden vilket leder till missförstånd och riktigt dåliga misstag av just mig, det handlar om jobb, vänner, fritid och egentid. Hoppas att det finns folk där ute som kan acceptera mina misstag.förlåt


Det här har hänt sen jag skrev sist:

  • Haft främmande av mammas kusiner
  • fått lite koll på släktskap;)
  • saknat personer, m.
  • Jobbat
  • hälsat på folk i ostvik
  • sovit dåligt (p.g.a ont överaaaallt!)
  • jobbat
  • varit i stan på marknad
  • Jobbat
  • Varit i stugan.
  • osvosvosv.

Känner att det inte finns så mycket tid till sånt som jag egentligen vill göra på sommaren, har ett förbannat sommar jobb som tar upp all tid. HAr inte riktigt kunna umgås med mina vänner som jag vill, känner att jag glömmer bort allt bara för att jag har så mycket annat att tänka på. Men ni får gärna höra av er om ni vill göra nåt - jag är flexibel ;)

Hehehe , bara för att jag gillar Julia på den här bilden :]


Kan även säga att jag är inne i ett dåligt självförtoendes il. Ibland hinner jag känna mig riktigt värdelös och fundera vad jag håller på med. Men det ska väl vända och bli bättre så småningom, det är bara att vänta och se.


Idag är jag alltså ledig, får se vad det blir gjort av dagen - skulle vilja fara iväg och göra nåt, inte bara sitta hemma och sola eller nåt, fara iväg och ha någonting att göra, men vad?
Imorgon äre jobb 07-16, orkaaar inte.
På torsdag då, jobb 7-12 och sen far jag till skråmträsk med syrran och joinar martina där -UPDATE, Linnea kommer ocksåå... KUUUNG-, blir lite mat, sola, bada och andra äventyr!!, synd att alla andra jobbar - ju fler desto roligare.
Fredag blire STADSFESTEN med folket!


Sen vet jag inte vad som händer till helgen, har inga planer till nåt iaf. Mina vänner som har sommarjobb får gärna slänga in en kommentar om hur ni jobbar till helgen så får vi se om vi kan pussla ihop nåt - var längesen vi sågs nu så jag fortsätter/ försöker att ta initiativ till att träffas :)


NU SOLAR VI

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0